Treceți la conținutul principal

Încep un blog

Cine sunt și de ce fac acest blog?

Salut! Mă numesc Ioana Frențescu, am 15 ani, scriu pe wattpad (dacă vă interesează: https://www.wattpad.com/user/yoyuyo), citesc cât de mult îmi permite timpul, îmi place să cânt și să desenez și cam atât. 
Vreau să scriu acest blog deoarece vreau să împărtășesc părerile mele cu alți cititori și sper să îmi fac și noi prieteni prin intermediul lui. 
Sper să vă placă ceea ce scriu aici și cum scriu. Nu voi posta recenzii la cărțile citite în trecut, deoarece nu îmi sunt toate foarte proaspete în minte și nu vreau să greșesc. Am câteva serii începute, deci vor fii excepții în care voi face  recenzia întregii serii (citite până atunci) și mai apoi recenzia propriu- zisă. 
Dacă aveți idei despre ce să citesc sau dacă doriți să mă corectați sau orice altceva niciodată să nu ezitați să lăsați un comentariu.
Cam atât am avut de spus, sper să va placă ce voi face în continuare! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Povestea lui Harap-Alb - recenzie

Povestea lui Harap- Alb de Ion Creangă  Înainte să încep recenzia acestui basm vreau să mi cer scuze că nu am postat pentru atât de multă vreme. Am fost ocupată cu încheierea școlii și nu am apucat să termin ce doream să citesc, așa că voi începe cu lecturile primite de la școala și voi încerca să postez cât de des posibil.  " Povestea lui Harap- Alb" este un basm românesc, cult scris de clasicul român Ion Creangă. Acest basm a fost prima dată publicat în 1877 în revista " Convorbiri literare". Chiar dacă este o lectură pentru școală, care pe mine de obicei nu mă încântă, este una ușoară, potrivită pentru a fi citită întrun moment de relaxare. Se citește foarte ușor în ciuda cuvintelor arhaice folosite.   În acest basm este vorba despre mezinul unui crai. Acesta se dovedește vrednic să călătorească spre împărăția unchiului său, Verde- împărat, pentru a o conduce, având în vedere faptul că acesta avea 3 fete. Deși este avertizat de tatăl său să se ferească

Recenzie- Maitrey de Mircea Eliade

Maitreyi de Mircea Eliade Această carte prezintă o poveste de dragoste dintre Allan, vocea autorului, și Maitreyi, o fată bengaleză.  Romanța celor doi a început printr- un joc, pe care Allan l- a văzut de la început ca pe unul al dragostei, dar pe care ea îl dorea ca un joc al prieteniei, din cauza părinților ei care i- au spus că doresc să îl înfieze pe Allan și că ea trebuie să îl iubeacă frățește. Încetul cu încetul cei doi s- au îndrăgostit nebunește unul de altul, până când visele lor au fost spulberate de trradiția și legea bengaleză. Din punctul meu de vedere, este o carte care merită citită, chiar dacă eu am citito pentru școală. Toate trăirile naratorului îl fac pe cititor să intre în m intea lui și să îl simtă așa cum se simte el. Toată unirea dintre Allan ;i Maitreyi mi s- a părut adorabilă și cu adevărat captivantă. Am decis să cer și părerile unor prieteni care au citit această carte: C: "<Maitreyi> este o carte care trebuie citită pentru șco

La țigănci- Recenzie

La țigănci de Mircea Eliade Inițial am crezut ca această operă este un roman, până am făcut o mică cercetare și am realizat că de fapt este o nuvelă de 35 de pagini. Ce m- a indus în eroare este faptul că în varianta mea nu se precizează că sunt și alte povestiri ca în alte cărți.  Este a doua mea operă a lui Mircea Eliade pe care o citesc (Maytrei este prima-  http://bookssquads.blogspot.com/2018/01/recenzie-maitrey-de-mircea-eliade.html  ) și va urma și o a treia cât de curând.  Aceste două opere literare sunt studiate la școală, și sincer vă spun că altfel nu cred că apăreau aici, și amândouă sunt foarte interesante. "La țigănci", cea despre care vorbim acum, este o nuvelă scurtă dinamică și care te prinde foarte repede și se citește foarte ușor. În această nuvelă este vorba despre profesorul de pian bucureștean Gavrilescu care ajunge la țigănci unde i se întâplă niște lucruri bizare, iar ce se petrece după este și mai bizar, Gavrilescu își recunoaște lumea da